نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه در آستانه ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی یا هر تمدنی از شکل‌گیری انقلاب دشوارتر است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در دیدار با کارکنان و مدرسان مدرسه دینی اهل سنت جاسک گفت: حوزه‌های علمیه و دینی در دوران معاصر دارای ماموریت‌های مشترکی هستند و باید به صورت هماهنگ برای تحقق اهداف گام بردارند.

وی با بیان این نکته که علما و طلاب اسلام نباید از تحولات جهانی عقب بمانند، افزود: ارتباط روحانیت با مردم باید تقویت شود و مردم می‌دانند که علمای دین خیرخواه آنها هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: توصیه می‌کنم علمای اسلام تحولات مربوط به جهان اسلام را با دقت پیگیری کنند چراکه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی، گفت: در گذشته دشمنان می‌گفتند که ایرانیان به دنبال هلال شیعی هستند، اما مثال نقض آن حمایت از افغانستان در جنگ با روسیه و حمایت از مردم مظلوم غزه است.

وی افزود: نخستین کشوری که بیشترین حمایت را از آرمان قدس شریف دارد جمهوری اسلامی ایران است و حتی در طول انقلاب اسلامی ذره‌ای از مسیر حمایت از فلسطین منحرف نشده و همین امر باعث شد که ارتباط میان شیعه و سنی در منطقه تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.